Oct 27, 2013

THE BODY SHOP OCTOBER SALE

Assalamualaikum w.b.t

Bagi peminat2 TheBodyShop
Ada tawaran yg menarik bulan October ini
korang kunjungi jer mana2 outlet TheBodySHOP
kita akan dilimpahi dengan discount2 yg bakal membuatkn kita semua rambang mata.
TRUST ME!!! 
(nampak x betapa seyesnya sampai CAPS LOCK & ada TANDA SERU)

HOHOHOOHOOO...
Seyesly, aku kegilaan bila berada di outlet TheBodySHOP KLCC pagi td.
Planning sebenarnya nk mmbeli hadiah bufday utk adik aku.
Tup.. tup.. tgh2 bjalan tetibe ternampak tanda DISCOUNT disitu.
well.. smmgnya TheBodySHOP merupakn salah satu tempat favourite tuk aku membeli wangian
disebabkn hati ini meronta2 & pikiran pun cam tgh serabai
terus kaki aku melangkah masuk dlm shop ni sambil meninggalkn atan (adikku) terkapai2 keseorgan
hahahhaaa... *maafkn akak, atan. Peace Yoo*

 

Bukan itu sahaja
Kepada yg mempunyai CIMB CARD (x kira either Credit Card or Debit Card)
Setiap barangan yg dibeli akan menerima tambahan 10% lagi
yeaaa.. Jerit lagi.. jerit lagi.. (jgn sampai histeria sudeh =,=)

Aku jadi rambang mata kat sini.. 
X tau nk buat pilihan nk beli
ibarat susu coklat jatuh ke ladang gandum & jadilah _______(korg isi ar sendiri)
So belek punya belek
Check harga bagai
Try calit2 kat tangan & jari semua
akhirnya aku berjaya meng-GRAB ini :

Strawberry Body Mist
Harga Sebenar : RM45.00 
Harga Setelah Discount 20% + 10% (Sbb guna tunjuk CIMB CARD) : RM31.50

Body Polish Strawberry
Harga Sebenar : RM19.90
Harga Setelah Discount 50% + 10% (Sbb guna tunjuk CIMB CARD) : RM7.96
*Bagi Mak satu and lagi 2 for my BFF =)

Body Oil Satsuma & Strawberry 
Harga Sebenar (each) : RM58.00 
Harga Setelah Discount 20% + 10% (Sbb guna tunjuk CIMB CARD) : RM41.76
*Bagi Body Oil Strawberry tu pada Mak & aku amik yg Satsuma..
-Satsuma tu ada bau cam Air F&N Orange tau.. seyes!!

EDT Strawberry
Harga Sebenar : RM85.00
Harga Setelah Discount 10% (Sbb guna tunjuk CIMB CARD) : RM68.85

Setelah duit gaji aku menari2 di tangan cashier TheBodyShop ni
aku merasa seakan membazir & utk menyedapkn hati. aku berkata:
"ala.. xper ar. lagipun dah berbulan x shopping wangian ni"
baiklah.. ayat pujuk hati diterima

PROMOSI ini SAH sehingga Hujung Bulan October 2013
and
pesanan penulis blog : 
Membazir itu Amalan Syaitan =)

P/s: rambang mata sebab tema wangian kali ni byk berunsur buah.. lagi2 buah strawberry.. weehhoo

No comments: