Oct 27, 2013

Selamat Tinggal Cik Dodomoo.. Welcomez Nurul Aida Zafra

Assalamualaikum w.b.t

SELAMAT TINGGAL CIK DODOMOO

Yahhh... kemana cik dodomoo nk gie?
Jangan risau pakcik, mokcik, abang, kakak, lengchai, lenglui semua
Cik Dodomoo x gie mana2 pun
just aku nk lupuskan (ayat nk lupuskn tu cam nk lupuskn sampah jer) nama Cik Dodomoo dari blog ni
ohohohoo.. keputusan ini agak payah dilakukan memandangkn nama Dodomoo itu telah ku sematkn dalam jiwa dan raga ku (ececeh) masa nk kembali ber-blogging ni..
Namun apakan daya
Baik aku gunakan nama yg mak & ayah berikan kpd aku sejak kecil dalam dunia blog ni
Xmo ar guna nama Cik Dodomoo ag (ok.. i admit nama tu cam kebudak2an sgt.. puas?) hehehe
So start from now.. 

With WARM WELCOMING To:
NURUL AIDA ZAFRA
dalam blog zahaai ni
(woohooo... yeaaayyy)

Binatang apa plak yg melekat kat kepala owner baru ni.. hahahaa

Sedikit Speech dari Nurul:
Thx wat semua yg telah mengundi nama saya ini sebagai watak utama dalam perjalanan blog zahaai ni. Saya sgt2 bbesar hati & perut tuk berkhidmat dlm blog ni & akan mjadikn blog ni lebey success dan menarik ditonton oleh semua lapisan masyarakat (better you do it, girl) hohoho *gelak evil* Diharap para hadirin dapat menerima cara penulisan saya yg kadang2 sewel, gile2, sengss, maybe akan terKASAR or terLEMBUT, Romantis, Ganas2 & sebagainya. 
Coz in reality, dis is ME =)

Sekian, Terima Kasih


p/s: Thanks Cik Dodomoo tuk sepanjang penglibatan anda di zahaai. Now sila berehat dgn tenang

No comments: