Oct 15, 2013

Happy Birthday | Saiyidah Sumaiyah Khairuddin

Assalamualaikum w.b.t

Dear Saiyidah Sumaiyah Binti Khairuddin


Awak selalu disisi saya pabila saya perlukn awk
Awak x pernah jemu layan gile-gile saya sejak kita di bangku sekolah
Awk selalu protect saya dari dibuli oleh Sotong Kurita & Penguin aka mak tiri
Awak terima segala aktivit sengss saya even itu akan mmalukan kita (sometimes jer kita wat)


Awak selalu mjadi penasihat saya yg tegar pabila saya berada didlm kkusutan
Awak tahu apa yg terlintas di fikiran saya sbelum sempat saya bkata apa2
Awak sangat fahami saya even kita sangat jarang berjumpa
Tiada yang dapat saya katakan.. gambarkn ttg diri awak

Yang pasti
Saya sangat bertuah kerana mempunyai sahabat sperti awak

Sempena hari yg mulia ini
10 Zulhijjah 1434 | 15 October 2013
Saya mendoakan moga awak peroleh kebahagiaan hidup didunia & akhirat. 
Sentiasa dilimpahi & diberkati allah. Mdapat keredhaan dariNYA.
Moga allah s.w.t. ketemukn insan / peneman diri yg soleh tuk awk. 
Someone yg mampu mberi kebahagiaan kpd awak. Mjaga diri awk & Mprotect diri awk.
Tetapi sehingga awk mnunggu saat itu, 
saya berdoa agar allah s.w.t mjaga hati & diri awak dari disakiti & dilukai.


My dear
Enjoy ur bufday & may all ur wishes come true =)

No comments: